Wednesday, February 23, 2011

UPM TANAH TUMPAHNYA DARAHKU






memandangkan isu di UPM semakin hangat kami mencadangkan agar semua warga UPM pecinta kedamaian kampus terus mengkritik rakan-rakan kita di dalam pakatan pro militan. dan ajaklah mereka ke pangkal jalan. janganlah kita menghukum mereka. biarkan mereka terus mendapatkan pembelaan pak timb menteri.

perjanjian untuk berbincang secara baik hari ini ditangguh kerana berjumpa timb menteri. sedangkan ruang telah disediakan dengan memberi alasan perkara masih hangat. Apa gunaya berjumpa Timb menteri pada hari ini????

kami mohon juga agar semua pemimpin pelbagai peringkat di dalam kampus kedamaian ini melakukan sidang akhbar mengutuk mereka yang terlibat di dalam rusuhan semalam.

mengapa pelajar harus takut dengan sokongan Timb Menteri. ini universiti kita, maka kita harus bertanggungjawab. kita datang ke universiti ini bukan untuk berpolitik.

maka besok selepas jumaat baru nak berbincang? atau ingin mendapat nasihat untuk melakukan lagi rusuhan dengan bantuan rakan-rakan militan di luar di masjid UPM atau di Kolej 13?

selepas mencuri kata pengawal mengasari, selepas pintu berderai, kata ianya provokasi, dengan berdemontrasi, disokong timb menteri, ayuh pelajar kita berdiri, menolak penyalahgunaan demokrasi, marilah kita semua bersatu hati, menjaga universiti yang kita cintai. kita mahu mereka diadili, tp bukan dengan cara sendiri.

marilah kita berganding tangan, menolak aktiviti yang penuh keganasan, kepada semua rakan dan taulan, sedarkan mereka dengan tindakan, usahla disimpan, berikan hukuman, agar terjamin rakan dan taulan.

siakap senohong, gelama ikan duri, bermula dengan berbohong, kemudia memprovokasi. bantuan luar datang mencurah api, sedangkan gagal menjaga universiti sendiri.

ayuh rakan kita tolak pro militan universiti!!!!





6 comments:

Anonymous said...

proM= Pro MILITAN....
Pro Pembangkang... perosak nama UPM...
menghancurkan harapan mahasiswa untuk mendapat pekerjaan....
cube kawan2 fikir, lps ni, rase2nye ade ke syarikat mane2 yg akan senang2 mengambil pelajar lepasan UPM yg membuat kucar kacir.... disebbkan PRO MILITAN ini lah.... mase dpn mahasiswa UPM tercinta ini akn tergugat.... kerana nila setitik, rosak susu sbelanga.... MEMALUKAN...!!! SIAAALLL!!!! Pro M tak layak nk mewakili pelajar....
kpd sesiapa, tolongla sebarkan peglibatan Pro M U lain agar mereka juga dapat malu dan kesan yg same dgn mahasiswa UPM, buat kaco kat U kite plak.... BACULL...!!!!

Anonymous said...

Mana pergi semua komen?

ANTI KHAWARIJ said...

PRO MILITAN PEROSAK UNIVERSITI. PEWARIS KHAWARIJ. PEMECAH BELAH JEMAAH. BUGHAH. PRO PAS YANG TAKSUB. PERASAN CERDIK TAPI JUMUD.

ALLAH BENCI PEROSAK. ALLAHUAKBAR!

anti pro-militan UPM said...

dorang nie x sedar2 ker....
mkn det kerajaan tp anti kerajaan...
mak bapak byr det cukai bape inggit jer setahun da mintak tu ini....
x tau malu ker????
guna nama Islam utk wt keje2 terkutuk....
per plak pandangan org len nnt...
BODOH nyer PRO MILITAN....

Anonymous said...

"kami tidak akan mengeluarkan komen-komen yang mengandungi ancaman, kutukan melampau, extrim serta ugutan yang boleh menyebabkan perpecahan di kalangan pembaca. gunakanlah serta patuhi etika penulisan sebagai seorang islam."
Mengapa komen-komen di atas dibenarkan paparannya.
Bukankah komen-komen tersebut berunsur kritikan melampau, berniat jahat dan merosakkan perpaduan pelajar UPM.
Setiap entri juga banyak mengutuk dan mencerca orang lain.
Orang China dan India bertepuk tangan bila baca blog ni kerana meriahnya pepecahan orang melayu islam.
Blog ini mesti dilupuskan dan dinyahaktifkan.

Anonymous said...

stuju dengan kte2 diatas.. setiap kli berlaku perpecahan dkalangan kite yakni owg islam.. mke yg bukan islam akan mentertawakan kite.. i2 kah yg kite mahukan???