Saturday, February 19, 2011

bertaubatlah....

.. video


video bertaubat....

marilah ramai-ramai kita bertaubat...

Ilaa hilaastu lil Firdausi ahla, walaa aqwaa ‘alaa Naaril Jahiimi. Allah, fahablii taubatan waghfir dzunuubii, fainnaka Ghafirun dzambil ‘adziimi

Ilaa hilaastu lil Firdausi ahla, walaa aqwaa ‘alaa Naaril Jahiimi. Allah, fahablii taubatan
waghfir dzunuubii, fainnaka Ghafirun dzambil ‘adziimi

Tuhanku aku tidak layak
untuk syurgaMu
tetapi aku tidak pula
sanggup menanggung
seksa nerakaMu,
dari itu kurniakanlah
ampunan kepadaku,
ampunkanlah dosaku
,
sesungguhnya Engkaulah pengampun
dosa-dosa besar........

Tuhanku aku tidak layak
untuk syurgaMu
tetapi aku tidak pula
sanggup menanggung
seksa nerakaMu,
dari itu kurniakanlah
ampunan kepadaku,
ampunkanlah dosaku,
sesu
ngguhnya Engkaulah pengampun
dosa-dosa besar........

10 comments:

Anonymous said...

bodoh giler..... "mcamane kitrg nk hormat pakcik dah pakcik tak hormat kitrg" hahahha.... cikgu die tak ajar kot....
woi proM kite sbgi org yg mude hormat la kat org tua dlu, bru org tu blh hormat kat kite balik.... kalo ko kuarang ajar dgn pengawal, nmpak sgt ko hina keje die... hormat just pada jawatan dan pangkat.... bodoh la proM ni... tapi bgus jgk ea syed syafiq... boleh leraikan kebodohan budak2 die... welldone pro Aspirasi....

Mahasiswa Bebas UPMKB said...

Aspirasi bacul , pundek .
klw beran, trun r bintulu, aku sumpit sekor2 :D

Anonymous said...

maaf sgt...nk tnya knp vdeo ini xpnuh?seolah dipotong dr minit ke 0.17-0.18..tunjukkn vdeo pnuh...dr awl smpi hbs..bru adil utk menilai...slma sy blja...sy akn dikre zalim jka menilai tnpa mengetahui pkra yg blaku dr awl hgga akhr...sy xtahu mna btul dn mna slh...hrp blh tunjuk vdeo pnuh..bru kmi sbg seorg pljar brilmu dpt mnilai...

Anonymous said...

TERBAIK DARI LADANG AH PRO ASPIRASI

Anonymous said...

kadang2 terpikir, siapa yang sebenarnya perlu bertaubat? mereka yang memperjuangankan hak mahasiswa dan agama atau mereka yang suka menabur fitnah dan mewujudkan propaganda kosong untuk meraih simpati? ya Allah, ampunkanlah dosa2 mereka, sesunggunhnya mereka tergolong dalam golongan yang tidak mengetahui. (doa nabi ketika dihalau dari thoif). ameen!

Anonymous said...

Tahniah..buat video guna Windows Movie Maker..hehe..

Ye lah, orang nak rampas barang korang. Tak kan biar je..lain lah betul2 mengancam keselamatan spt machine gun ke..pisau ke..

Stakat hailer pun nak dirampas..itu tak patut. sbb tak de lagi yang mati krn dngar suara melalui hailer.

Tapi lepas tu, ok dah...dah berbaik semula dgn keselamatan..

mohd said...

upmkb hulu...

Anonymous said...

lalalalala...

Anonymous said...

Salam kepada semua pelajar UPM...

Saya orang luar, dengan apa yang telah berlaku saya amat yakin watak2 yang terlibat dalam demo tersebut ( demo ganas ) tidak ada baiknya untuk kemakmuran negara untuk masa mendatang, manusia2 seperti itu dicadangkan wajib dibuang dari membazirkan tempat, duit dan masa yang sepatutnya digantikan dengan pelajar yg boleh membawa pembangunan negara untuk akan datang.....

SEhingga kini belum ada pencapaian tinggi dalam bidang sains atau teknologi oleh pelajar UPM pun, yang nyata PEMBAZIRAN dan kelahiran beruk-beruk politik seperti yang telah berlaku.

Anonymous said...

sila rujuk AUKU tentang penggunaan "BENDA YG DIRAMPAS" adakah kita perlu sokong org yg melanggar peraturan (pro M)??? ATAU sokong org yg menegakkan peraturan (Pengawal)????