Wednesday, January 26, 2011

Kumpulan Yang mula menimbulkan kekacauan

Serdang 25/1/2011- terdapat sekumpulan pelajar yang menggelarkan diri mereka pejuang pelajar yang mula membuat kekecohan dari kolej 17->cafe serumpun->putra foodcourt->k10. mereka melakukan konvoi bermotosikal dan mula menggangu pelajar yang sedang menjamu selera.

menurut maklumat yg diterima oleh wartawan kami, mereka mengedarkan buah limau sebagai simbolik perayaan kaum cina tetapi yang peliknya kenapa mereka membuat ucapan ala rapat umum dan mula meneriak student power dan sebagainya dengan menggunak haller. tidakkah ini mula menggangu pelajar-pelajar kita yang sedang menjamu selera. mereka juga mula menyebabkan kesesakan jalan raya apabila berkonvoi dari kolej 17 sehinggalah ke kolej 10.

mereka mula mengatakan mengenai kebebasan pelajar, kumpulan harimau maut dan sebagainya dengan menggunakan haller, tidakkan kita merasa pelik kerana perlukah mengedarkan buah limau sebagai modal untuk berkempen mengenai kumpulan mereka dan mula melakukan mini ceramah serta menunjukkan kebiadapan kumpulan mereka.

jom layan gambaaa di bawah:




perlu kah begini?adakah mereka mempunyai hak untuk membuat perhimpunan?
menggunakan pembesar suara.sehingga menggangu pelajar2 lain

mule terpekik dan terlolong mengalahkan mak limah.

keadaan mula menjadi huru-hara apabila kumpulan ini menimbulkan kekecohan di putra foodcourt

time nak election baru laah nak aktif.PUBLISITI MURAHAN

"SIAPAKAH YANG MENGANGGU PELAJAR"???

lihat lah video di bawahh>....zasssssssss

video


video
p/s:yang pegang speaker tuu sudah2 lah- hihihi

7 comments:

FIKIRAN WARAS said...

Orang tua ada berkata..
Pakaian mencerminkan keimanan..
Tetapi itu dulu..
Kini,pakaian bukan sebagai pengukur keimanan,tapi dijadikan sebagai pelindung untuk menutupi keaiban.
Fikir-fikirkan.. dan selamat Beramal.. DUNIA+AKHIRAT=SEIMBANG

HALIF said...

KALAU MAHU MENEGAK KEADILAN...JANGAN SAMPAI MENGANGGU ORANG LAIN....!! TIDAK PATUT DIBUAT SECARA TERBUKA BERGINI.SEPATUTNYA PIHAK TERBABIT PERLU MEMIKIRKAN CARA YANG LAIN DALAM MENYUARAKAN PENDAPAT SERTA MERAI SOKONGAN..TIDAK PERLU CARA SEBERGINI........MEMALUKAN PIHAK MAHASISWA DAN PIHAT UNIVERSITI SAHAJA......

HALIF said...

MEMALUKAN PIHAK MAHASISWA DAN PIHAK UNIVERSITI...!!! MANA MARUAH DAN KEADILAN KALIAN SEMUA, YANG SANGGUP MEMBUAT SEDEMIKIAN RUPA...???..TIDAK PATUT SAMA SEKALI...

MOHAMAD HALIF BIN KAMARUDDIN said...

apa yang sudah jadi nie??.....buat malu sahaja...

aduka said...

dgr nye nk boikot staff,nk pukul staff ye? jgn sampai STAFF yg boikot pelajar,pukul pelajar..kalo pg2 dtg bilik kuliah berkunci,letrik xde camne?leh kot blaja kt pdg ramai2..smpai je mase exam,kertas soklan staff2 x tlg print kn camne?ok kot kalo gagal bramai2..kang kalo staff g wat keje ade plak yg pukul staff,..so staff duk bilik office je la nmpknye kn...ok kot~

Anonymous said...

itulah. buat perhimpunan haram, mcm lah org berminat sgt nk dgr karutan depa tuh. org pegi fud court nak mkn la woi! byg kn la hgpa dok sdp2 mkn tbe2 ade org terjerit terlolong merapu ntn ape. korg berminat ke??? ape punya pendekatan la ni wey. ni Malaysia, bkn Indonesia.

Anonymous said...

membazir mase je la wat mende cmni, bek men kete kontrol lg bagus... sumer org samer jer...